La familia de Abdoulaye necesita ayuda para su repatriación ¡Colabora!.

Impresionante despedida al jugador Abdoulaye, fallecido este fin de semana en el descanso de un partido cadete en Galicia. El fútbol de A Costa, el gallego en general e innumerables muestras de cariño recibidas desde todos los puntos de la geografía, demostraron una vez mas que ante la tragedia y el dolor, la unión, el cariño y la solidaridad están por encima de todo. Un duro golpe para su familia, sus compañeros, muchos amigos y para los habitantes de una zona tan privilegiada en la belleza de sus paisajes como castigada por la adversidad en demasiadas ocasiones.
La página “Piratas de Muxía” y su cuenta en Twiter,  que fue la primera en darnos a conocer la mala nueva en el momento en que se produjo, nos traslada ahora la necesidad de colaborar con la familia de Abdoulaye para asumir los gastos de su repatriación. Los Clubes mas allegados han dado el primer paso, pero no será suficiente para que descanse en el lugar que le vio nacer dados los gastos que suponen este tipo de traslados y que se detalla en la información tomada de la mencionada Web. PINCHA AQUI PARA MAS INFORMACIÓN. 

-“Todos somos Abdulaye”-O Corme da un paso o fronte e vai recadar cartos para a repatriciaión do neno-

O Muxía CF abreu unha conta, (Abanca ES16 2080 0078 4630 4000 7676)para todo aquel que queira aportar o seu graiño de area para axudar a familia de Abdoulaye Fall Seck a levar o seu corpo a descansar na terra que o veu nacer, (Dakkar-Senegal). Decirvos que tras consultar a un avogado sobre o asunto comentounos que o traslado e todo o papeleo que hai que mover sube dos 7.000 euros, indo unha persoa acompañando o cadaleito, polo que o prezo de seguro é moi superior, xa que a idea é de que poidan acompañalo o seu pai e sua nai.

-O Corme da un paso o fronte na axuda-

estos días recibimos centos de emails, preguntando por todo o acontecido e como axudar, do que vos estamos a dar contada información, pois isto pode sucederlle a calquera. OCorme CF tal e como nos confirma o seu presidente Suso da “Torriña”, toma a iniciativa,“e que ogallá se extenda en beneficio de todos e da unión do fútbol da costa e das persoas“. A rifa que fan polo pobo de Corme por parte do clube, será destinada a axuda para a repatriciaión do rapáz, así como a taquilla do encontro que o equipo “azulón” xogará esta semana ante o CD Unión, así como a recadación das rifas que se venden noCampo do Cairo.


Cómo salvar vidas en un campo de fútbol

Comments

comments

Deja un comentario

A %d blogueros les gusta esto: